Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Procedura uchwalenia budżetu Powiatu Mikołowskiego na 2025 rok
a)
odczytanie uchwał Zarządu w sprawie przyjęcia projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej;
b)
odczytanie projektu uchwały budżetowej i projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej,
c)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu projekcie uchwały budżetowej oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej,
d)
odczytanie opinii komisji Rady o projekcie budżetu i projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej,
e)
przedstawienie stanowiska Zarządu w sprawie opinii komisji Rady i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
f)
dyskusja nad projektem uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej,
g)
podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Mikołowskiego na okres od 2025 - do 2039 - druk nr 55;
h)
dyskusja nad projektem budżetu,
i)
podjęcie uchwały w sprawie budżetu Powiatu Mikołowskiego na rok 2025 - druk nr 56;
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na okres 2024 do 2036 roku - druk nr 57;
b)
zmiany budżetu - druk nr 58;
c)
likwidacji Powiatowego Zarządu Dróg w Mikołowie – druk nr 59;
d)
wniosku o zezwolenie na utworzenie oddziału przygotowania wojskowego – druk nr 60;
e)
zobowiązania organu prowadzącego szkołę do ponoszenia kosztów kształcenia w oddziale przygotowania wojskowego – druk nr n 61;
f)
zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej - druk nr 62;
g)
przyjęcia planu pracy Rady Powiatu Mikołowskiego na rok 2025 - druk nr 63;
5.
Zatwierdzenie Planu Pracy Komisji Budżetu i Mienia na rok 2025.
6.
Zatwierdzenie Planu Pracy Komisji Bezpieczeństwa, Infrastruktury i Ochrony Środowiska na rok 2025.
7.
Zatwierdzenie Planu Pracy Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji na rok 2025.
8.
Zatwierdzenie Planu Pracy Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych na rok 2025.
9.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
10.
Informacje Przewodniczącego Rady.
12.
Wolne głosy, wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
13.
Zamknięcie posiedzenia.